ny vecka, men vad är målet denna veckan? det får bli att överleva trafiken i snökaoset. har tydligen hänt många olyckor idag och många bussar/tåg som är instälda. imorgon åker jag och en kollege till halmstad/falkenberg och jobbar. på tal om det, förra veckan sa dom att vi skulle till halmstad och hjälpa till, idag på förmiddagen skulle vi vara i borås och jobba för det var mycket här, nu på eftermiddagen ringde nån chef från gbg och sa att jag skulle jobba där imorgon, då ringde jag linkan och frågade hur bokstavligt "vart fan ska jag åka? jag har fått 3 olika besked under dagen" och sa att chefen från halmstad har lagt ut jobb och bokat hotell åt mig och då sa han att jag skulle åka dit. så nu är det äntligen klart. lär ju inte bli så mycket jobbat ändå. åker ner imorgon under förmiddagen och det lär ju ta några timmar i detta vädret och så ska jag vara i borås kl 12 på fredag igen. nog om det.
tydligen har tilda och hennes morsa bestämmt att jag ska spackla och måla hennes nya rum. men när jag ska få tid till det undrar jag:P det e ju rätt fullt upp nu, borta på veckorna, det är mycket som ska hinnas med på helgerna, varannan helg är det fatima och den andra är det tilda som gäller. polarna får man ha telefonkontakt med, jag antar att dom överlever några veckor:) träffade ju ivan och jennifer igår, vi var i knalleland.
imorgon åker jag mot falkenberg, jobbar där under dagen och sen hotellet i halmstad, ska fråga elin om vi inte kan ta en fika. det var ju längesen vi sågs. onsdag-torsdag jobbar jag nånstans där nere. på fredag ska jag vara på kontoret i borås och kallibrera mina instrument och på kvällen ska jag hämta fatima. fredag och lördag är tilda och firar kompisar som fyller år och ska till tidaholm och dansa. no time for me then=/
det är lite jobbigt när man inte vet om man är hemma eller borta på veckorna, det blir svårt att planera något. som nästa vecka borde jag vara hemma eftersom relacom inte har några jobb neråt i landet längre, men man kan ju lika gärna få åka till värmland eller något annat dumt, trollhättan går bra för då kan jag sova hemma och skövde för då kan jag sova hos tilda. men längre än så vill jag inte åka. och på tisdag nästa vecka måste jag vara hemma för då åker morsan till thailand och jag har hennes lägenhet i 3,5 vecka:D
nej nu blev det för mycket..
saknar dig tilda<3
over and out//persson
måndag 1 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det var mycket att flänga hit och dit på dig nu senaste tiden, men vad kan man göra? bara göra det som man blir tillsagd. Förstår att det inte lätt då man får olika besked titt som tätt, att inte kunna bestämma med polarna osv. Det man inte hinner med första veckan får man ta det vid ett annat tillfälle. Thailand vill jag tillbaka till, hur underbart som helst:D
SvaraRadera