tisdag 2 mars 2010

glömde skriv att jag fick dra loss bilen med traktorn imorses, den satt fast:S kom ingenstans så jag hämtade traktorn och drog loss den, sen kunde jag åka till jobbet:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar