onsdag 31 mars 2010

idag har jag kört morsans bil till landvetter, hon kommer ju hem idag. sen har jag städat mitt rum, tvättat, bytt sängkläder, duschat. vart riktigt duktig helt enkelt:)
igår städade jag ju hela morsans lägenhet så nu ska jag vila resten av veckan. fotboll ikväll, jobba imorgon sen långhelg:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar