idag har jag kört morsans bil till landvetter, hon kommer ju hem idag. sen har jag städat mitt rum, tvättat, bytt sängkläder, duschat. vart riktigt duktig helt enkelt:)
igår städade jag ju hela morsans lägenhet så nu ska jag vila resten av veckan. fotboll ikväll, jobba imorgon sen långhelg:)
onsdag 31 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar