nu har jag köpt hund. hämtar den om 3 veckor
söndag 26 juli 2009
vovve
det har hänt mycket sen jag skrev sist. har inte haft så mycket tid till att blogga, när denna månaden är över har jag jobbat 260 timmar. det är nästan 90 timmar övertid.
linda har blivit lite lidande över det men jag har försökt få tid till henne med. men det kommer ju bli bättre nu när jag inte jobbar så mycket.
igår var jag och linda och kollade på en hundvalp också. en gul labrador tik. om vi får köpa henne för uppfödaren så ska vi göra det:) ska ringa henne ikväll vid 6 och höra om vi får det eller inte. får vi det har vi en liten valp om 3-4 veckor.
sen så lutar det åt att jag/vi ska flytta till hillared. linda bor ju där redan. men isf blir det en 3a. eftersom det e så förbannat svårt att få en "bra" lägenhet i stan som ska passa oss så blir detta en bra lösning tills vi hittar något bättre.
så blir linda bara av med sin lägenhet så flyttar vi rätt snart:) ska bli mysigt att bo tillsammans igen.
kommer med update om hur det gick med vovven:)
linda har blivit lite lidande över det men jag har försökt få tid till henne med. men det kommer ju bli bättre nu när jag inte jobbar så mycket.
igår var jag och linda och kollade på en hundvalp också. en gul labrador tik. om vi får köpa henne för uppfödaren så ska vi göra det:) ska ringa henne ikväll vid 6 och höra om vi får det eller inte. får vi det har vi en liten valp om 3-4 veckor.
sen så lutar det åt att jag/vi ska flytta till hillared. linda bor ju där redan. men isf blir det en 3a. eftersom det e så förbannat svårt att få en "bra" lägenhet i stan som ska passa oss så blir detta en bra lösning tills vi hittar något bättre.
så blir linda bara av med sin lägenhet så flyttar vi rätt snart:) ska bli mysigt att bo tillsammans igen.
kommer med update om hur det gick med vovven:)
fredag 17 juli 2009
helg
nu är det äntligen helg. ska vara hemma och ta det lugnt och vila upp mig efter en tuff vecka på jobbet. jag och linda ska köpa en hund snart också:P en gul labrador:)
flytta till ny lägenhet snart med, bara vi hittar någon. ska bli så mysigt så:)
flytta till ny lägenhet snart med, bara vi hittar någon. ska bli så mysigt så:)
onsdag 15 juli 2009
onsdag
sen jag började jobba har jag jobbat minst 50 timmar varje vecka, förra veckan blev det nästan 70 timmar. gött att komma hem hyffsat tidigt i måndags, igår och idag. kan man ta det lugnt och slöa lite framför datorn. har köpt mig ett par nya skor också:P nya däck till bilen. vart med linda nästan varje dag förra veckan. jobbade nära henne så det blev att jag sov där på nätterna. blir lite tomt utan henne ijämte sig inatt..
måndag 6 juli 2009
måndag
har vart hos linda dom senaste dagarna. var bara hemma fredag och lördag förmiddag annars har jag vart hos linda. lite för lite mys och lite för lite prat. har jobbat 14 timmar idag med:S helt sjukt är helt slut i kroppen och snart blir det sängen. imorgon tar jag sovmorgon. börjar runt 8-9 beror lite på hur jag känner mig när jag vaknar. ska jobba en eller 2 dagar i helgen också.. har inte riktigt bestämt mig ännu. fixade min bil idag också. så ska sätta ihop den innan fredag för då ska jag besiktiga den.
älskar sin linda<3
älskar sin linda<3
torsdag 2 juli 2009
torsdag
har nu kommit på det ultimata sättet att jobba på. börjar vid 8 tiden på morgonen och jobbar till 2 tiden. åker hem några timmar och jobbar 6-9 och sen hem igen. på det sättet undviker man den värsta värmen. men jag gör bara så när jag inte ska vara med linda. blir inte så mycket tid med henne annars=/
har börjat kolla på lite lägenheter nu med. blir säkert att jag flyttar i september-oktober. gjorde en intresseanmälan på en idag så vi får se om jag får den.
saknar sin linda<3
har börjat kolla på lite lägenheter nu med. blir säkert att jag flyttar i september-oktober. gjorde en intresseanmälan på en idag så vi får se om jag får den.
saknar sin linda<3
onsdag 1 juli 2009
onsdag
hyffsat lugn vecka på jobbet:) ska fixa bilen ikväll och sen ska jag jobba lite och så åka till linda. jobbar nån timme ikväll och sover nån timme extra imorgon:)
miss u
miss u
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)