söndag 25 juli 2010

örebro

håller på och packar lite. åker till örebro och jobbar nästa vecka. så jag sover hos tilda ikväll:) sparar vi 20 minuter imorgon:P kommer hem på torsdag kväll igen, typiskt när alla spel släpps nästa vecka så är man inte hemma så att man kan spela:( tur att man får långledigt till helgen så man kan sitta inne, svettas och nörda 72 timmar i sträck:D

fredag 23 juli 2010

om du bara visste hur bra du har det.

tisdag 20 juli 2010

varberg here we come!

nu drar jag och ivan till varberg

i love you<3


lördag 10 juli 2010

flyttat

då har jag bott i lägenheten i 1 vecka snart. jag har 100 mbit bredband. det är KALLT i lägenheten, varje morgon ligger jag och fryser i sängen. dags för matilda att flytta hit och värma mig varje morgon:) det mesta är uppackat nu, det står en stor hög med lådor och påsar med skräp i som ska slängas. jag har även dammsugit idag:P ska snart iväg och handla lite sen blir det middag. på måndag kommer tilda hit och då ska jag sätta henne i arbete.

det som är klart
säng x2
kök
dator
tv(som aldrig kommer användas)
toalett

det som fattas/ska göras
sätta upp lampa i hallen & vardagsrummet
köpa soffa
packa upp några mer lådor
gardiner?

puss på dig min lilla mäskdunk

söndag 4 juli 2010

imorgon ska jag flytta, har flyttat allt utom datorn nu.
veckan som gått har jag haft fatima. jag, tilda och fatima var på kolmården mån-tis,
massa badande och lite flyttande.

tack för att du finns, du får mig lycklig och varm inom mig. du får mig både spänd och avslappnad;)

det är dagar som den här som man inser hur lyckligt lottad man är över att ha en underbar flickvän, som alltid ställer upp och hjälper till när det behövs.
you and me baby<3