söndag 14 mars 2010

helg

igår var det fest, ivarsson, ivan, jennifer, tilda, jag, danne, bex och bella. och jag var nyktrast på hela festen! kl 10 var jag nog fullast sen fick jag vackert nyktra till och hålla koll på annat folk. ivarsson gick och däckade vid 11, ivan och jennifer åkte hem vid 12. dom andra lite efter. jag fick hålla tilda sällskap fram till kl 1 då vi gick och la oss. kl 7 imorses väckte ivarsson oss:S dock kände jag mig riktigt pigg.

jag sa till tilda att jag inte brukar fundera så mycket utan mest "just do it" men när jag är själv funderar jag ganska mycket. jag har en del att fundera på efter helgens bravader.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar