måndag 8 mars 2010

måndag

ny vecka nya mål. målet med denna vecka? att inte få morsan vräkt på lördag när det e fest. idag har jag besiktigat bilen, den gick igenom med blankt papper:) tar man väl hand om bilen så blir det inga problem, till och med avgasvärderna var godkända. (det var det enda jag var lite orolig för). imorgon ska jag inte alls åka till trestad och jobba utan jag ska få jobba HEMMA i BORÅS:D. det är första gången sen jag var på teneriffa som jag får vara hemma. det ska bli riktigt skönt.
blir det inga konstigheter med jobbet åker jag till tilda på onsdag. jag ska tydligen spackla hennes rum då. miss u


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar