torsdag 13 augusti 2009

åska

just nu sitter jag hemma och väntar på att det ska sluta åska så att jag kan åka tillbaka till arbetet. sen när jag har slutat ska jag besiktiga bilen och hämta fatima. imorgon ska vi hämta hundvalpen:)

första september flyttar jag och linda ihop i en 3a i hillared.