gott nytt år era jävlar!
fredag 31 december 2010
torsdag 23 december 2010
söndag 12 december 2010
vad fel man kan ha
oj vad fel man kan ha om vissa personer, det kanske är dags att omvärdera lite saker.
vissa saker är som dom är, kan man inte acceptera det har man inget i mitt liv att göra. det är allt eller inget som gäller, inte bara ibland eller när det är roligt.
idag ska vi firas fatimas födelsedag, hon fyller 5 år snart och det ska vi fira idag. vi ska snart göra en tårta och sen kommer farmor & farfar och gamle farmor och farfar.
you break my heart
vissa saker är som dom är, kan man inte acceptera det har man inget i mitt liv att göra. det är allt eller inget som gäller, inte bara ibland eller när det är roligt.
idag ska vi firas fatimas födelsedag, hon fyller 5 år snart och det ska vi fira idag. vi ska snart göra en tårta och sen kommer farmor & farfar och gamle farmor och farfar.
you break my heart
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)