lite kvar att göra. men det går framåt:)
intercooler ska moteras, har inte fått den än
fjäderbensstag ska monteras, har inte fått den än
bakspoiler ska lackas och monteras, färdigt
frontspoiler ska lagas, färdigt
högtalarna bak ska sättas fast bättre, hade inte tid i helgen
sommardäcken ska på, fixat
olja/filter ska bytas, gör när intercoolen kommer
luftfilter ska bytas, har inte fått den än
bilen ska tvättas invändigt/utvändigt, samt poleras och vaxas, gör dagen innan elmia
ny dekal på framrutan ska sättas på, inte fått den än
spenderade ca 15 timmar i garages fredag-lördag. vi började vid 4 på fredagen och höll på till kl 1 på natten, sen började vi halv 10 på lördagen och höll på till kl 2. idioten på scstyling sa att det bara skulle vara att trycka på den nya bakspoilern precis som den gamla. tur att det var så enkelt för det tog "bara" 8 timmar att få på den skiten:S. på lördagkvällen åkte jag till tilda och sov där. några intressanta saker hände:) vaknade kl 12 på söndagen, eller kl 1 för man skulle ju flytta fram kl också. åkte hem sen på kvällen och somnade kl 1. vaknade kl halv 8 idag helt död, hatar när man ställer om klockan.
var en sväng förbi garaget och pumpade däcken nu. sen har jag städat lägenheten, så slipper jag göra det imorgon eller på onsdag. för imorgon och onsdag är det FOTBOLL, Champions Leauge:)
nu håller vi tummarna för att dom skickar min intercooler imorgon så att jag hinner få sakerna innan torsdag:)
miss u babe
måndag 29 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar