då var snart denna helgen över. ikväll blir det hockeyfinal och sen sängen för att gå upp till jobbet imorgon, på tisdag drar jag iväg till halmstad. tilda kom hit igår hon kollade på familjen annorlunda och jag läste slitz, sen lagade vi pannkakor och duschade^^. idag har vi vart i knalleland med ivan och jennifer. nån idiot på övergångstället som pekade finger åt mig:S sen en jävla bil som körde ut precis framför mig så jag var tvungen att tvärnita. köpte en tröja på intersport på rea:) sen käkade vi pizza på campino. ännu en underbar helg är över, tycker dom går lite väl fort och eftersom man inte är hemma på veckorna så har man mycket att göra den korta tiden man väl är hemma, det gäller att prioritera rätt saker.
saknar dig redan<3
söndag 28 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar