i fredags kom linda hit, vi kollade på film och tog det lugnt sen på lördag förmiddagen så åkte vi till sjön och tog årets första dopp:P sen på eftermiddagen åkte vi till markus i falkenberg och badade första gången i havet.. kan säga att det var nog lite varmare i havet än vad det var i sjön.
idag så var vi hos lindas föräldrar och åt färskpotatis och grillat:)
miss my baby
söndag 31 maj 2009
fredag 29 maj 2009
fredag
nu är det helg och snart kommer linda hit:) tänkte jag skulle försöka få henne och fatima att bada i sjön imorgon:D det ska ju vara 20-25 grader ute så det börjar bli dags för premiärdoppet:D
onsdag 27 maj 2009
semester
1. bila ner i europa, tyskland, amsterdam, paris, spanien.
2. charterresa, cypern, mallorca, turkiet.
3. festhelg i någon storstad.
4. tågluffa i europa(dyrt)
något av detta blir det:P jag vill dra en biltripp ner i europa. det hade vart roligt:D
2. charterresa, cypern, mallorca, turkiet.
3. festhelg i någon storstad.
4. tågluffa i europa(dyrt)
något av detta blir det:P jag vill dra en biltripp ner i europa. det hade vart roligt:D
tisdag 5 maj 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)