söndag 31 maj 2009

söndag

i fredags kom linda hit, vi kollade på film och tog det lugnt sen på lördag förmiddagen så åkte vi till sjön och tog årets första dopp:P sen på eftermiddagen åkte vi till markus i falkenberg och badade första gången i havet.. kan säga att det var nog lite varmare i havet än vad det var i sjön.
idag så var vi hos lindas föräldrar och åt färskpotatis och grillat:)
miss my baby


fredag 29 maj 2009

fredag

nu är det helg och snart kommer linda hit:) tänkte jag skulle försöka få henne och fatima att bada i sjön imorgon:D det ska ju vara 20-25 grader ute så det börjar bli dags för premiärdoppet:D

onsdag 27 maj 2009

semester

1. bila ner i europa, tyskland, amsterdam, paris, spanien.
2. charterresa, cypern, mallorca, turkiet.
3. festhelg i någon storstad.
4. tågluffa i europa(dyrt)
något av detta blir det:P jag vill dra en biltripp ner i europa. det hade vart roligt:D


tisdag 5 maj 2009

Linda

Jag älskar min Linda<3