för nån vecka sen skulle vi glömma det. nu pratar vi om det igen. det är nog dags att sluta bry sig så mycket, det blir lättare för både mig och dig. alltid är det något tjafs. det spelar ingen roll vad man gör eller säger, för det blir fel oavsett.
söndag 31 oktober 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)