fredag-lördag nästa helg ska jag och ivarsson fixa iordning bilen inför sommaren.
det är en del som ska göras:
intercooler ska moteras
fjäderbensstag ska monteras
bakspoiler ska lackas och monteras
frontspoiler ska lagas
högtalarna bak ska sättas fast bättre
sommardäcken ska på
olja/filter ska bytas
luftfilter ska bytas
bilen ska tvättas invändigt/utvändigt, samt poleras och vaxas
ny dekal på framrutan ska sättas på, bara hoppas på att jag hinner få den.
sen är bilen färdig för Elmia 2010:D
nu ska jag snart köra hem fatima och åka tillbaka till lägenheten.
söndag 21 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar