gör vad/som du vill - jag gillar inte det du ska göra men jag vill inte säga nej utan hoppas på att du själv förstår att du inte borde göra det.
jag vet inte - beroende på situationen så finns det mer att säga som jag håller inne.
jag bryr mig inte - jag bryr mig men orkar inte att det ska bli bråk.
lexikon.
tror vi har lite olika syn på hur ett förhållande borde vara. jag är ganska anpassningsbar för det mesta, men vissa punkter håller jag stenhårt på.
men men,, man får hoppas på det bästa. "gör som du vill".
det var riktigt underbart i fredags morse. nästan hela helgen också för den delen, men fredagen glömmer jag aldrig, jag älskar dig tilda<3
måndag 31 maj 2010
onsdag 26 maj 2010
söndag 23 maj 2010
funderar på om det är dags att byta väg, man kanske skulle sluta köra i 200 km/h på en 70 väg, inte bara är det farligt det är rätt dumt också. så antingen får man dra till racebanan där ingen bryr sig eller så får man sakta ner, tänka efter och ta det lite lugnare.
varför går inte saker och ting som jag vill? i want to be with you. bara du och jag och inga problem, jag vill vara med dig oftare. jag saknar dig när du inte är med mig. jag vill ha dig vid min sida.
varför går inte saker och ting som jag vill? i want to be with you. bara du och jag och inga problem, jag vill vara med dig oftare. jag saknar dig när du inte är med mig. jag vill ha dig vid min sida.
måndag 17 maj 2010
ush
det är inget vidare att vara sjuk, jobbade halva eftermiddagen och kvällen idag iaf, var hemma vid halv 9. imorgon ska jag vara hemma. jag undrar när min bil ska komma?
söndag 16 maj 2010
söndag
ush har åkt på en förkylning, det är väl kanske inte så konstigt jag har vart på krogen 3 kvällar denna veckan, så mycket brukar jag inte ens vara ute på ett halvår:P jag har missat många timmars sömn så det är nog därför jag är sjuk:( helgen har spenderats på krogen och i tildas säng, har sovit där torsdag,fredag,lördag, i torsdags åkte jag dit på kvällen efter jobbet annars har jag kommit dit vid 2-3 tiden på natten och sovit några timmar, myst i sängen på förmiddagen och åkt hem på eftermiddagen. under dessa dagarna har jag kommit på att tilda är väldigt bra på en sak:D det börjar ta sig nu:)
får nog bilen nu i veckan, har väntat på den i 1 månad nu så det börjar bli dags, jag var och kollade på den i onsdags och den var riktigt snygg:D
inatt kommer det bli tomt i sängen, men på tisdag kommer tilda hit och sover:) massa mys då
får nog bilen nu i veckan, har väntat på den i 1 månad nu så det börjar bli dags, jag var och kollade på den i onsdags och den var riktigt snygg:D
inatt kommer det bli tomt i sängen, men på tisdag kommer tilda hit och sover:) massa mys då
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)