tisdag 30 mars 2010

tisdag

verkar inte bli några delar till bilen denna veckan heller. har fan väntat i en månad nu, jag undrar vad fan dom håller på med. ikväll blir det Manchester United - Bayern Munchen och imorgon blir det Arsenal - Barcelona. övriga matcher är idag
Lyon - Bordeaux, imorgon Inter - CSKA Moskva. lagen som går vidare kommer bli
Manchester Unitden, dom är helt enkelt bättre än Bayern Munchen.
Barcelona, kommer bli jämt men med Messi i storform kommer dom vinna.
Lyon, tror jag på fast det kan lika gärna bli Brodeaux.
Inter, dom är bättre en Moskva, men Moskva är farliga.

jobba imorgon och på torsdag sen långledig. känns dock ganska meningslöst att vara ledig när jag inte har något vettigt att göra. får fråga chefen om man får jobba nån dag i helgen, kan behövas lite extra nu när jag vart sjuk så mycket.

nu ska vi hålla tummarna för att man ska få träffa sin flickvän nån dag i helgen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar