då var snart denna helgen över. ikväll blir det hockeyfinal och sen sängen för att gå upp till jobbet imorgon, på tisdag drar jag iväg till halmstad. tilda kom hit igår hon kollade på familjen annorlunda och jag läste slitz, sen lagade vi pannkakor och duschade^^. idag har vi vart i knalleland med ivan och jennifer. nån idiot på övergångstället som pekade finger åt mig:S sen en jävla bil som körde ut precis framför mig så jag var tvungen att tvärnita. köpte en tröja på intersport på rea:) sen käkade vi pizza på campino. ännu en underbar helg är över, tycker dom går lite väl fort och eftersom man inte är hemma på veckorna så har man mycket att göra den korta tiden man väl är hemma, det gäller att prioritera rätt saker.
saknar dig redan<3
söndag 28 februari 2010
fredag 26 februari 2010
måndag 22 februari 2010
helsingborg
då sitter man på hotellet i helsingborg, har precis vart på gymmet och duschat.
dagen började med att man vaknade upp ijämte världens underbaraste tjej:) åkte till kontoret i borås och sen ner till helsingborg, kan ju säga att vägen mellan kinna-varberg och falkenberg-halmstad var precis livsfarliga, där gick det inte fort, men efter halmstad var det gasen i botten. nu ska jag och ulf(han som är med mig här nere) snart åka och käka.
gymmet var väl inte mycket till gym, det fanns en rodmaskin, en cykel, 2 löpband, några hantlar och en maskin. imorgon får jag testa poolen istället.
dagen började med att man vaknade upp ijämte världens underbaraste tjej:) åkte till kontoret i borås och sen ner till helsingborg, kan ju säga att vägen mellan kinna-varberg och falkenberg-halmstad var precis livsfarliga, där gick det inte fort, men efter halmstad var det gasen i botten. nu ska jag och ulf(han som är med mig här nere) snart åka och käka.
gymmet var väl inte mycket till gym, det fanns en rodmaskin, en cykel, 2 löpband, några hantlar och en maskin. imorgon får jag testa poolen istället.
söndag 21 februari 2010
mr plow
igår och idag har man vart ute och plogat. igår var det 40 cm snö och idag 20 cm. dock vill inte traktorn starta idag=/ har satt på laddaren så förhoppningsvis startar den om en stund. efter jag har plogat ska jag laga mat sen blir det nog ganska lugnt idag. efter jag har lämnat fatima ikväll ska jag ta en sväng förbi skogen, har försökt ringa några gånger nu men det är ju värre än att försöka komma fram till telia;) bara upptaget.. sen imorgon bär det av till helsingborg.
miss by darling<3
miss by darling<3
fredag 19 februari 2010
fredagkväll
varför envisas folk med att köra när dom inte klarar av det? stanna hemma för helvete, ge er inte ut på vägarna om ni ska ligga i 50 på 70 vägarna. klarar ni inte av att hålla hastigheten kan ni stanna hemma! nästa vecka åker jag till helsingborg och jobbar, bor på Scandic hotell där dom har trådlöst internet så jag överlever:D eller "Behåll formen i gymmet, simma i poolen eller koppla av i bastun på hotell Scandic Helsingborg Nord." är ju fett mycket bättre att jobba där än att jobba hemma. lika bra att packa ner gymkläder och badkläder:) kommer nästan bli som en semester:P
har en mycket nyfiken liten tös ijämte mig nu..
har en mycket nyfiken liten tös ijämte mig nu..
helg
ska snart åka till ivan sen ska jag hämta fatima. i helgen ska jag köra traktor:D det var några år sen sist. men måste ploga bort all snö som kommer nu i helgen annars lär jag inte komma nånstans med min bil.
torsdag 18 februari 2010
torsdag
idag på jobbet så stog jag vid en rondell i gråbo, framför mig satt en liten tjej och övningskörde. hon släppte kopplingen och bilen hoppade lite frammåt så kärringstop. det gjorde hon 5 gånger innan hon hade full gas och släppte kopplingen och bilen flög iväg. hur fan kan man släppa ut en sån som inte kan köra på vägarna? idioter som dom borde hålla sig på en parkering tills dom kan köra ordentligt.
sen när jag skulle åka till borås så låg det en gammal pensionär framför mig på 70vägen och han låg i 50. det gick inte köra om och han flyttade inte på sig heller. håller er hemma om ni inte kan hålla hastigheten.
nu har jag tagit hand om tvätten jag tvättade i måndags. fick en baguett på mötet på jobbet också och så har jag kollat på nya avsnittet av lost. får se vad som händer lite senare..
gårdagen var trevlig iaf:D synd att den inte varade längre bara. det var mysigt att pussas lite:)
sen när jag skulle åka till borås så låg det en gammal pensionär framför mig på 70vägen och han låg i 50. det gick inte köra om och han flyttade inte på sig heller. håller er hemma om ni inte kan hålla hastigheten.
nu har jag tagit hand om tvätten jag tvättade i måndags. fick en baguett på mötet på jobbet också och så har jag kollat på nya avsnittet av lost. får se vad som händer lite senare..
gårdagen var trevlig iaf:D synd att den inte varade längre bara. det var mysigt att pussas lite:)
onsdag 17 februari 2010
lille-patte-klappar-dagen
har jobbat i alingsås området denna veckan, imorgon ska jag lämna in bilen och på eftermiddagen ska jag på möte. i måndag körde jag ett race med massa serier, det blev simpsons, cleveland show, american dad och family guy som alltid på måndagar. sen körde jag 7 avsnitt av 24 också, och på natten 2 avsnitt av CSI. igår körde vi 3 avsnitt av lost och idag kör vi ett race med att läsa slitz. ligger några månader efter och måste komma ikapp.
söndag 14 februari 2010
alla hjärtans dag
glömde ju lite om alla hjärtans dag:D imorses vid 11 drog jag iväg till blomster affären och skulle köpa en ros. kollade runt lite och såg att dom stora roserna kostade 45 kr.. nice tänkte jag och tog en, gick till kassan och hon sa 75 kr:S blir riktigt förbannad när dom höjjer priserna bara för att det är alla hjärtans dag. i fortsättningen ska jag köpa blommorna dagen innan. sen frågade hon i kassan om jag skulle ha några blad och mer blommor till, men då sa jag "så serriöst är det inte än" och då skrattade hon:D dock undrar jag om det inte är så serriöst nu?.. känns nästan så:) av tilda fick jag 3 lotter och ett kort där det står "glad alla hjärtans dag!" "Fredrik!, ville bara säga att du är en toppen kille. tycker om dig min snygging! massa pussar o kramar Matilda" "i belive in us". man blir riktigt varm i hjärtat:)
helgen
fredag: jag och ivarsson bestämmer oss för att hitta på något, maja vill hänga med. kl 19.45 åker vi mot uhamn för att pussa på tilda. dock hinner vi inte fram i tid så vi fortsätter mot skövde. jag skulle träffa en tjejkompis och maja skulle på nån dejt. kl halv 10 är vi i skövde och sätter oss på nån krog. kl 12 åker vi därifrån och mot falköping där vi skulle möta upp tilda. vi sätter oss och käkar på mcdonalds efter tar det en stund innan tilda kommer så vi kör runt lite i falköping, jag har ju lärt mig att hitta lite där:D sen vid 2 tiden kommer tilda, vi plockar upp henne åker hem till henne så att hon kan hämta sina saker och sen mot borås för att köra hem maja. kl halv 4 var vi hemma hos morsan jag körde in ivarsson i syrrans rum och jag och tilda gick och la oss i sängen, efter vissa gymnastiska övningar somnar vi vid 5 tiden på morgonen.
kl 10 på lördagen väcker ivarsson oss, då hade han vaknat, han sätter sig vid min datorn medans vi ligger kvar i sängen. han tar bussen vid halv 12 för att åka till varberg. vid 2 tiden somnar jag i 10 min sen väcker tilda mig:S vi går och handlar lite godis för myskvällen och senare köper vi 2 pizzor och trycker i oss. hela lördagen var förstörd eftersom man knappt sovit 5 timmar. så vi kollar på lite film och spelar the sims 3. somnar kl 12 på kvällen efter att ha kollat på Roadtrip nr 2.
idag har vi spelar kort med morsan, vart och käkat med tildas kompis och hennes pojkvän på thai silk i borås sen åkte vi hem till mig för ett allvarligt prat och det fortsätte i bilen när jag körde tilda till hennes syrra i borås. nu känns det riktigt bra faktiskt:D kände riktigt hur det pirrade i magen när jag åkte hem nu på kvällen.
kl 10 på lördagen väcker ivarsson oss, då hade han vaknat, han sätter sig vid min datorn medans vi ligger kvar i sängen. han tar bussen vid halv 12 för att åka till varberg. vid 2 tiden somnar jag i 10 min sen väcker tilda mig:S vi går och handlar lite godis för myskvällen och senare köper vi 2 pizzor och trycker i oss. hela lördagen var förstörd eftersom man knappt sovit 5 timmar. så vi kollar på lite film och spelar the sims 3. somnar kl 12 på kvällen efter att ha kollat på Roadtrip nr 2.
idag har vi spelar kort med morsan, vart och käkat med tildas kompis och hennes pojkvän på thai silk i borås sen åkte vi hem till mig för ett allvarligt prat och det fortsätte i bilen när jag körde tilda till hennes syrra i borås. nu känns det riktigt bra faktiskt:D kände riktigt hur det pirrade i magen när jag åkte hem nu på kvällen.
onsdag 10 februari 2010
cigg hade vart gött
det hade inte vart helt fel med ett paket cigg idag faktiskt. men men har man slutat så har man. har vart och jobbat i floda och alingsås idag, det väckte gamla minnen. nog sagt om det. resten har jag i ett eget brev.
förbreda sig på det värsta, hoppas på det bästa? resten har jag i ett eget brev.
förbreda sig på det värsta, hoppas på det bästa? resten har jag i ett eget brev.
måndag 8 februari 2010
Tenerife
då var man hemma igen efter 8 dagar på teneriffa. en kort sammanfattning
jag konsumerade mellan 2-3 Liter sprit, lite öl och till och med ett glas vin. låg vid poolen och steckte i 3 hela dagar och en halv dag. gick på stranden hand i hand med tilda. kommer massa snygga bilder upp på facebook snart. jag köpte solglasögon för 1400:- tildas kostade 2200:-. jag åt rå oxfile. "medium" = rå i utlandet.
resten orkar jag inte skriva. dock känns det lite tomt nu när jag har vart med tilda i 10 dagar och nu ska man vara själv.. kommer vara tomt i sängen inatt=/
jag konsumerade mellan 2-3 Liter sprit, lite öl och till och med ett glas vin. låg vid poolen och steckte i 3 hela dagar och en halv dag. gick på stranden hand i hand med tilda. kommer massa snygga bilder upp på facebook snart. jag köpte solglasögon för 1400:- tildas kostade 2200:-. jag åt rå oxfile. "medium" = rå i utlandet.
resten orkar jag inte skriva. dock känns det lite tomt nu när jag har vart med tilda i 10 dagar och nu ska man vara själv.. kommer vara tomt i sängen inatt=/
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)