ush och fy för att vara sjuk
har vart hemma sen i tisdags middag. hade hög feber och ont i halsen. natten mellan tisdag-onsdag hade jag feberfrossa låg och skakade i 3 timmar:S spydde 3 gånger under natten och låg med 3 täcken, tog en alvedon och sen kunde jag sova lite iaf.
onsdagen funderade jag på varför jag spydde så, men jag kom fram till att det var för att jag låg och skadade så. tilda sa att jag var jättevarm men hade gåshud över hela kroppen. senare på onsdagen drog jag i mig en halv pizza.
torsdag idag och har fortfarande feber och lite smått ont i halsen, men det börjar bli bättre nu, dock har jag en jävla hosta=/
ska åka till tyskland den 9-10 april. ska bara kolla med farsan om jag kan ta bilen:)
miss my baby<3
torsdag 25 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar