scandic hotell i helsingborg får 4/5 i betyg, eurostop (choice hotels scandinavia?) får 2/5 i betyg.
scandic hotell: 2 riktigt bekväma fotöljer till skrivbordet, 2 st 90cm sängar, hyffsat stort rum och bra badrum.
eurostop: hyffsat stort rum, dubbelsäng på 160cm, litet skrivbord och en stol som man får ont i arslet av redan när man ser den. det finns bara ETT!!! elutag som är ledigt. en till tvn och en till nån lampa, hur har dom tänkt där? man har ju laddare till dator och mobilen, överviktiga personer skulle inte ens kunna använda badrummet, trotts att jag är liten och smidig får jag knappt plats där inne. blir nog till att sätta sig med datorn i sängen istället.
så här i efterhand kunde man ju lika gärna sovit hemma, vi ska vara i falkenberg/ullared området och jobba, tar ju bara 1,5 timme ner och jag sitter och funderar på om man ska åka hem imorgon igen.
vädret är fint iaf. strålande sol men det blåser riktigt kallt, hade det inte blåst hade man kunnat gå i t-shirt. trotts att det är vinter finns det riktigt snygga brudar i falkenberg, såg säkert 10 st när jag åkte där. men det är klart dom håller ju inte samma klass som tjejerna i fivlered;)
that was it
tisdag 2 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar