onsdag 28 april 2010

"Best I Ever Had"

Now I know I messed up bad
You were the best I ever had
I let you down in the worst way
It hurts me every single day
I'm dying to let you know

Now I'm here to say I'm sorry
And ask for a second chance
Cause when it all comes down to the end
I could sure use a friend

So many things I would take back
You were the best I ever had
I don't blame you for hating me
I didn't mean to make you leave

You and I were living like a love song
I feel so bad, I feel so bad that you're gone
Now I know you're the only one that I want
I want you back, I want you

Now I'm here to say I'm sorry
And ask for a second chance
Cause when it all comes down to the end
I could sure use a friend
Now I'm here to say I'm sorry
And ask for a second chance
All I want to do is make it up to you
Cause when it all comes down to the end
You were the best I ever had

We fell in love for a reason
Now you're leaving
And I just want you back
So many things we believed in
Now you're leaving and words won't bring you back
I'll never let go of the heart I broke

You and I were living like a love song
Now I know you're the only one that I want
I want you back, I want you

Now I'm here to say I'm sorry
And ask for a second chance
All I want to do is make it up to you
Cause when it all comes down to the end
I could sure use a friend
Now I'm here to say I'm sorry
And ask for a second chance
All I want to do is make it up to you
Cause when it all comes down to the end
You were the best I ever had

I can't believe that I threw away all our dreams
I can't believe now that you're gone how much you mean to me
I feel so bad, I feel so bad
You were the best I ever had
I can't believe that I threw away all our dreams
I can't believe now that you're gone how much you mean to me
I feel so bad, I feel so bad
You were,
You were the best I ever had

tisdag 27 april 2010

tisdag

vart med matilda typ hela helgen, krogen i lördags med lite folk, men inte jag som spydde på vägen hem denna gången^^ nu börjar det hända lite med bilen iaf, men jävlar va sega dom är på transportstyrelsen, skickade in papperna i måndags förra veckan och igår var det registrerat, betalade in pengarna idag så kollar väl dom på ärendet torsdag-fredag så borde jag få papperna på tisdag-onsdag iaf:) bara hoppas att dom får tid för regg-besiktning typ torsdag nästa vecka så att jag hinner få bilen innan helgen, fredag blir det trollhättan, maxmeet och lördag helsingborg på japsmeet

I have decided

nu ska jag bli miljonär!


söndag 18 april 2010

stockholm

det är mycket på gång just nu. onsdag-torsdag nästa vecka är jag i stockholm på utbildning. har vart med matilda också:)massa mys. jag har vart i tyskland, första gången i år. 7 maj åker man upp till trollhättan för max meet. 2-3 maj är det Gumball 3000 som passerar sverige, ska hänga på där hade jag tänkt. ska kolla på lägenhet ikväll med. fixa audin, eventuellt sälja den, köpa mig en skrotbil.

jag är oemotståndlig;)



onsdag 14 april 2010

3 månader idag:)


idag har jag och tilda vart ihop i 3 månader. tiden går fort när man har roligt.

nästa vecka ska jag till sthlm på utbildning, jag har en ganska lång titel nu för tiden servicetekniker, bredbandsexpert, skyddsombud, skyleineägare.

ja jag har ju köpt en ny bil nu också:D här kommer lite bilder


söndag 4 april 2010

påskhelgen

vi tar det lite snabbt eftersom jag ska åka nu.
torsdag: jag åker till tilda och sover där
fredag: tilda följer med mig hem, vi hämtar ivarsson, tvättar min bil, delar på 1 L sprit. cc och tj kommer förbi.
lördag: åker till elmia, tilda åker hem vid 4 eftersom hon ska på kalas. jag och ivarsson x2 åker till johanna och käkar pizza innan vi drar till A6 parkeringen och kolla på alla bilar. polisen kom, alla kastade stenar och ölburkar på dom så dom åkte därifrån igen, dom stängde alla infarter till A6 så ingen kunde åka in. sen åkte vi till biltemas parkering där allt fortsatte. jag körde hem ivarsson x2, såg 2 st som glodde som fan på mig i hillared. åkte och hämtade tilda och sov hos henne.
söndag: vaknade, låg och myste lite i sängen, käkade frukost, tog en promenad. vid 2 tiden åkte jag hem. och nu ska jag in till stan och kolla på årets första streetrace.

helgen har ju vart rätt bra tills nu:S men det är en annan historia