måndag 22 mars 2010

jag ska beställa 100mbit till morsan men hittar inte räkningen som jag måste ha. snackade med matte på msn om detta och det är lite roligt.

Persson säger:
*har hittat massa räkningar men ingen för bornet:S
Matte| säger:
*hon har säkert slängt det
Matte| säger:
*vad fan skrev du ens i smset?
Persson säger:
*100 mbit kostar bara 100kr mer i månaden. jag betalar det, men jag behöver räkningen, vart finns den
Matte| säger:
*du borde ha skrivit
Matte| säger:
*"ring upp mig DIREKT.. jag håller på att bryta ihop här"
Matte| säger:
*så ringer hon direkt
Matte| säger:
*fixat
Persson säger:
*AHAHAHAHA
Persson säger:
*LOL
Matte| säger:
*sen typ
Matte| säger:
*"det var inget.. men vart finns skiten till bornet?"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar