jag ska beställa 100mbit till morsan men hittar inte räkningen som jag måste ha. snackade med matte på msn om detta och det är lite roligt.
Persson säger:
*har hittat massa räkningar men ingen för bornet:S
Matte| säger:
*hon har säkert slängt det
Matte| säger:
*vad fan skrev du ens i smset?
Persson säger:
*100 mbit kostar bara 100kr mer i månaden. jag betalar det, men jag behöver räkningen, vart finns den
Matte| säger:
*du borde ha skrivit
Matte| säger:
*"ring upp mig DIREKT.. jag håller på att bryta ihop här"
Matte| säger:
*så ringer hon direkt
Matte| säger:
*fixat
Persson säger:
*AHAHAHAHA
Persson säger:
*LOL
Matte| säger:
*sen typ
Matte| säger:
*"det var inget.. men vart finns skiten till bornet?"
måndag 22 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar