konstigt att det jag skriver inte verkar beröra någon ändå så ska folk kommentera. varför kommentera om man inte bryr sig? verkar inte vara jag som har svårt att släppa det. men tro mig, era kommentarer uppskattas starkt för det ger mig (och andra) ett gott skratt:)