fredag 13 augusti 2010

måndag 9 augusti 2010

konstigt att det jag skriver inte verkar beröra någon ändå så ska folk kommentera. varför kommentera om man inte bryr sig? verkar inte vara jag som har svårt att släppa det. men tro mig, era kommentarer uppskattas starkt för det ger mig (och andra) ett gott skratt:)

lördag 7 augusti 2010

Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through your daughter's eyes
You give me a reason
To walk the fire

i never walk alone
trampade visst på lite ömma tår i mitt förra inlägg

tisdag 3 augusti 2010

nu för tiden jobbar överklassen inom försäljning, det kanske är något nytt för 2010 som jag har missat^^

livet är inte alltid så lätt som det borde vara