vi tar det lite snabbt eftersom jag ska åka nu.
torsdag: jag åker till tilda och sover där
fredag: tilda följer med mig hem, vi hämtar ivarsson, tvättar min bil, delar på 1 L sprit. cc och tj kommer förbi.
lördag: åker till elmia, tilda åker hem vid 4 eftersom hon ska på kalas. jag och ivarsson x2 åker till johanna och käkar pizza innan vi drar till A6 parkeringen och kolla på alla bilar. polisen kom, alla kastade stenar och ölburkar på dom så dom åkte därifrån igen, dom stängde alla infarter till A6 så ingen kunde åka in. sen åkte vi till biltemas parkering där allt fortsatte. jag körde hem ivarsson x2, såg 2 st som glodde som fan på mig i hillared. åkte och hämtade tilda och sov hos henne.
söndag: vaknade, låg och myste lite i sängen, käkade frukost, tog en promenad. vid 2 tiden åkte jag hem. och nu ska jag in till stan och kolla på årets första streetrace.
helgen har ju vart rätt bra tills nu:S men det är en annan historia
söndag 4 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar