onsdag 10 februari 2010

cigg hade vart gött

det hade inte vart helt fel med ett paket cigg idag faktiskt. men men har man slutat så har man. har vart och jobbat i floda och alingsås idag, det väckte gamla minnen. nog sagt om det. resten har jag i ett eget brev.

förbreda sig på det värsta, hoppas på det bästa? resten har jag i ett eget brev.


1 kommentar:

  1. Du har fått en Award från mig.
    Gå in och läs mera på min blogg :)

    Puss & Kram

    SvaraRadera