det hade inte vart helt fel med ett paket cigg idag faktiskt. men men har man slutat så har man. har vart och jobbat i floda och alingsås idag, det väckte gamla minnen. nog sagt om det. resten har jag i ett eget brev.
förbreda sig på det värsta, hoppas på det bästa? resten har jag i ett eget brev.
onsdag 10 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Du har fått en Award från mig.
SvaraRaderaGå in och läs mera på min blogg :)
Puss & Kram