söndag 14 februari 2010

helgen

fredag: jag och ivarsson bestämmer oss för att hitta på något, maja vill hänga med. kl 19.45 åker vi mot uhamn för att pussa på tilda. dock hinner vi inte fram i tid så vi fortsätter mot skövde. jag skulle träffa en tjejkompis och maja skulle på nån dejt. kl halv 10 är vi i skövde och sätter oss på nån krog. kl 12 åker vi därifrån och mot falköping där vi skulle möta upp tilda. vi sätter oss och käkar på mcdonalds efter tar det en stund innan tilda kommer så vi kör runt lite i falköping, jag har ju lärt mig att hitta lite där:D sen vid 2 tiden kommer tilda, vi plockar upp henne åker hem till henne så att hon kan hämta sina saker och sen mot borås för att köra hem maja. kl halv 4 var vi hemma hos morsan jag körde in ivarsson i syrrans rum och jag och tilda gick och la oss i sängen, efter vissa gymnastiska övningar somnar vi vid 5 tiden på morgonen.
kl 10 på lördagen väcker ivarsson oss, då hade han vaknat, han sätter sig vid min datorn medans vi ligger kvar i sängen. han tar bussen vid halv 12 för att åka till varberg. vid 2 tiden somnar jag i 10 min sen väcker tilda mig:S vi går och handlar lite godis för myskvällen och senare köper vi 2 pizzor och trycker i oss. hela lördagen var förstörd eftersom man knappt sovit 5 timmar. så vi kollar på lite film och spelar the sims 3. somnar kl 12 på kvällen efter att ha kollat på Roadtrip nr 2.
idag har vi spelar kort med morsan, vart och käkat med tildas kompis och hennes pojkvän på thai silk i borås sen åkte vi hem till mig för ett allvarligt prat och det fortsätte i bilen när jag körde tilda till hennes syrra i borås. nu känns det riktigt bra faktiskt:D kände riktigt hur det pirrade i magen när jag åkte hem nu på kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar