söndag 21 februari 2010

mr plow

igår och idag har man vart ute och plogat. igår var det 40 cm snö och idag 20 cm. dock vill inte traktorn starta idag=/ har satt på laddaren så förhoppningsvis startar den om en stund. efter jag har plogat ska jag laga mat sen blir det nog ganska lugnt idag. efter jag har lämnat fatima ikväll ska jag ta en sväng förbi skogen, har försökt ringa några gånger nu men det är ju värre än att försöka komma fram till telia;) bara upptaget.. sen imorgon bär det av till helsingborg.
miss by darling<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar