skip to main
|
skip to sidebar
Persson
fredag 26 februari 2010
hemma efter en vecka i helsingborg, nästa vecka åker jag till halmstad och jobbar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2013
(2)
►
april
(1)
►
mars
(1)
►
2011
(3)
►
mars
(1)
►
januari
(2)
▼
2010
(81)
►
december
(3)
►
november
(2)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
augusti
(7)
►
juli
(5)
►
juni
(4)
►
maj
(5)
►
april
(6)
►
mars
(18)
▼
februari
(12)
söndag
hemma efter en vecka i helsingborg, nästa vecka åk...
helsingborg
mr plow
fredagkväll
helg
torsdag
lille-patte-klappar-dagen
alla hjärtans dag
helgen
cigg hade vart gött
Tenerife
►
januari
(17)
►
2009
(31)
►
augusti
(1)
►
juli
(7)
►
juni
(18)
►
maj
(4)
►
mars
(1)
Om mig
Persson
Borås, västra götaland, Sweden
20 år, jobbar på relacom och bor i borås
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar