torsdag 18 februari 2010

torsdag

idag på jobbet så stog jag vid en rondell i gråbo, framför mig satt en liten tjej och övningskörde. hon släppte kopplingen och bilen hoppade lite frammåt så kärringstop. det gjorde hon 5 gånger innan hon hade full gas och släppte kopplingen och bilen flög iväg. hur fan kan man släppa ut en sån som inte kan köra på vägarna? idioter som dom borde hålla sig på en parkering tills dom kan köra ordentligt.
sen när jag skulle åka till borås så låg det en gammal pensionär framför mig på 70vägen och han låg i 50. det gick inte köra om och han flyttade inte på sig heller. håller er hemma om ni inte kan hålla hastigheten.

nu har jag tagit hand om tvätten jag tvättade i måndags. fick en baguett på mötet på jobbet också och så har jag kollat på nya avsnittet av lost. får se vad som händer lite senare..
gårdagen var trevlig iaf:D synd att den inte varade längre bara. det var mysigt att pussas lite:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar