glömde ju lite om alla hjärtans dag:D imorses vid 11 drog jag iväg till blomster affären och skulle köpa en ros. kollade runt lite och såg att dom stora roserna kostade 45 kr.. nice tänkte jag och tog en, gick till kassan och hon sa 75 kr:S blir riktigt förbannad när dom höjjer priserna bara för att det är alla hjärtans dag. i fortsättningen ska jag köpa blommorna dagen innan. sen frågade hon i kassan om jag skulle ha några blad och mer blommor till, men då sa jag "så serriöst är det inte än" och då skrattade hon:D dock undrar jag om det inte är så serriöst nu?.. känns nästan så:) av tilda fick jag 3 lotter och ett kort där det står "glad alla hjärtans dag!" "Fredrik!, ville bara säga att du är en toppen kille. tycker om dig min snygging! massa pussar o kramar Matilda" "i belive in us". man blir riktigt varm i hjärtat:)
söndag 14 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar