då var man hemma igen efter 8 dagar på teneriffa. en kort sammanfattning
jag konsumerade mellan 2-3 Liter sprit, lite öl och till och med ett glas vin. låg vid poolen och steckte i 3 hela dagar och en halv dag. gick på stranden hand i hand med tilda. kommer massa snygga bilder upp på facebook snart. jag köpte solglasögon för 1400:- tildas kostade 2200:-. jag åt rå oxfile. "medium" = rå i utlandet.
resten orkar jag inte skriva. dock känns det lite tomt nu när jag har vart med tilda i 10 dagar och nu ska man vara själv.. kommer vara tomt i sängen inatt=/
måndag 8 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
kan det bli mer patetiskt än såhär? två fattiglappar på en skrattretande patetisk semester? HAHA säger jag bara!! samhällets bottenskrap personifierat. eller oj förlåt, det kanske är för svåra ord för en nolla som dig?? haha
SvaraRadera