onsdag 17 februari 2010

lille-patte-klappar-dagen

har jobbat i alingsås området denna veckan, imorgon ska jag lämna in bilen och på eftermiddagen ska jag på möte. i måndag körde jag ett race med massa serier, det blev simpsons, cleveland show, american dad och family guy som alltid på måndagar. sen körde jag 7 avsnitt av 24 också, och på natten 2 avsnitt av CSI. igår körde vi 3 avsnitt av lost och idag kör vi ett race med att läsa slitz. ligger några månader efter och måste komma ikapp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar