fredag 19 februari 2010

helg

ska snart åka till ivan sen ska jag hämta fatima. i helgen ska jag köra traktor:D det var några år sen sist. men måste ploga bort all snö som kommer nu i helgen annars lär jag inte komma nånstans med min bil.


1 kommentar: