ska snart åka till ivan sen ska jag hämta fatima. i helgen ska jag köra traktor:D det var några år sen sist. men måste ploga bort all snö som kommer nu i helgen annars lär jag inte komma nånstans med min bil.
fredag 19 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
vad kul med traktor!! :D
SvaraRadera