varför envisas folk med att köra när dom inte klarar av det? stanna hemma för helvete, ge er inte ut på vägarna om ni ska ligga i 50 på 70 vägarna. klarar ni inte av att hålla hastigheten kan ni stanna hemma! nästa vecka åker jag till helsingborg och jobbar, bor på Scandic hotell där dom har trådlöst internet så jag överlever:D eller "Behåll formen i gymmet, simma i poolen eller koppla av i bastun på hotell Scandic Helsingborg Nord." är ju fett mycket bättre att jobba där än att jobba hemma. lika bra att packa ner gymkläder och badkläder:) kommer nästan bli som en semester:P
har en mycket nyfiken liten tös ijämte mig nu..
fredag 19 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar