då var det bara några timmar kvar tills vi åker:) matilda kommer hit när som hellst nu. kanske är dags att jag packar? nee tror jag väntar lite med det. imorgon kl 7 åker vi härifrån och kl 09.25 går flyget mot värmen:)
undra hur en vecka komma gå tillsammans? älska eller hata thats the question
lördag 30 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
trevlig resa på er!:D
SvaraRadera