har hunnit med mycket idag. jag var på stationen och fixade ett jobb kl 8, satt och fikade sen kl 9 till polisen och fixade pass, efter det ett jobb, sen upp till chefen och sa att jag skulle vara ledig, sen ett jobb till, käkade lunch, klippte mig, fixade 3 jobb på eftermiddagen och sen träffade jag en kompis på shell i stan, tjötade en stund och så åkte jag hem.
väl hemma skulle jag få igång vedspisen, det gick inget vidare, fick ta ut all aska först, sen blöt ved var inget vidare att tända med. men efter 30 min så fick jag eld:) pratade med farsan en stund och nu sitter jag här.. vad händer ikväll? kanske ska kolla på nya wallander filmen. den kom visst ut idag på nätet. men den släpps inte förens på onsdag:D sen kom tv serien 24 ut idag också. bara simpsons, american dad och family guy som fattas.
måndag 18 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar