15 dagar kvar:) tur att alla mina saommarsaker fortfarande inte är nerpackade. bara att packa ner allting i resväskan och dra:D dags att göra en lista:
solglasögon
pass
visakort
badshorts
shorts
byxor
t-shirt
hoodtröja
kallsonger
strumpor
flipflopps
skor
solskyndsfaktor
vax
tandborste
kudde(funderar på det), (om det får plats)
deo
cash
biljetterna
kameran
btw,, nåste fixa nytt pass på måndag, mitt går ut nu 12 feb, och sen måste jag klippa mig innan jag åker.
update
parfym
tandkräm
jacka
handduk
lördag 16 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar