då var det helg. dagen började bra min personliga väckarklocka ringde väckte mig 07.15:) mysigt, sen åkte jag till jobbet. chefen bjöd mig på frukost för att jag skulle åka till hindås och härryda och jobba. efter jobbet tränade jag, duschade, hämtade ivan och fatima, körde hem ivan och sen hem till mig. håller på att packa ner lite saker nu och snart blir det middag.
imorgon ska jag packa allting, duscha, ta en sväng förbi morsan, köra hem fatima, kanske åka till ivan och sen kommer matilda på kvällen.
fredag 29 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar