tisdag 19 januari 2010

ush vad jag är nyttig

ingen skräpmat på flera dagar. idag blev det en bagget med kycklingrör och (håll i er nu) grovt bröd. sen tills kvällsmat potatismos, falukorv och det som blev över från spice and rice igår. blev en rätt go blandning faktiskt:P sen efter maten körde jag lite armhävningar och situps och med hanteln. ska köra stenhårt nu varannan dag.
träffar inte matilda förens på lördag=/ det är långt dit. nån som vet vad som händer på fredag eller torsdag natt? fest kanske?:)


1 kommentar:

  1. Vilken blandning, men det var säkert gott :P denna helg - fredag ska jag på bio för att se Avatar ( jag vet, bättre sent än aldrig) och på lördag kanske festa med Mats^^

    SvaraRadera