söndag 24 januari 2010

nu är snart helgen över

började i torsdags med att jag fick ta med min hund eftersom linda inte ville ha kvar henne.. hon skulle ha 3k i månaden för att hon tog hand om henne. glöm det sa jag och tog hunden och gick. vovven var hos morsan på fredagen när jag jobbade, så åkte jag hem och duschade och hämtade vovven och åkte till tilda. tilda har ju en labbe som är 3 år snart så att det var full fart på dom 2 hela kvällen. jag och tilda åkte till nån som fyllde 20 och sen parmiddag.
lördagen åkte vi först till uhamn sen jkpg och träffade johanna, käkade pizza och gick på A6. sen hem till tilda och "vila" lite. tror inte riktigt tilda vet vad det betyder för jag fick iaf inte sova:D. på kvällen sen var det yterligare en som fyllde 20. fest där också och fulla blev vi. vaknade upp idag lite smått bakis, så vi låg i sängen fram till kl 12:)
idag hände det inte mycket. mest myspys i sängen sen käkade jag lite och nu är jag hemma. ska ta och duscha, käka och chilla resten av kvällen.
på tisdag kanske tilda kommer hit:) och idag är det bara 6,5 dagar kvar tills vi åker:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar