suttit och funderat på vad som räknas som kompis och inte. eller kompis och flickvänner rättare sagt. en kompis är en som accepterar mina flickvänner oavsett vem jag är ihop med. skulle nån av mina kompisar säga att jag vill inte umgås med din flickvän så skulle jag säga, fine men då behöver du inte umgås med mig heller. sen är det inte så att mina kompisar och den jag är ihop med behöver älska varandra. men man ska kunna umgås dom få gånger man hittar på saker tillsammans. en bra kompis ställer alltid upp oavsett vem man är tillsammans med. jag vet att mina kompisar inte gillat alla mina flickvänner men dom har fortfarande kunnat umgåtts för de.
jag skulle aldrig välja bort mina kompisar för en tjej, men jag skulle välja bort mina kompisar om dom vägrade umgås med den tjejen jag är ihop med.
som tur är har jag inte några sånna kompisar(vad jag har märkt än iaf) så jag slipper oroa mig över sånt:)
vet inte riktgit om ni fattade något av det här:P men men
lördag 16 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar