strömmen gick förut. den var borta i 30 min så jag ringde och felanmälde, det var ingen som hade gjort det. 5 min senare hoppade det igång igen:)
hade stora funderingar på att ta mitt pick och pack och åkta till morsan:D men det löste ju sig:)
onsdag 27 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
haha någon som är rädd för lite mörker hör jag, tänkt vad ett samtal kan göra, vips så är ljuset tillbaka - räddaren i nöden:P
SvaraRadera