idag har jag jobbat hela dagen, efter jobbet träffade jag maja, tog mig en semla på fiket innan jag körde henne till sin kompis och jag åkte hem. pratade med matilda på vägen hem. nu blir det käk, chill och sen sängen.
torsdag 28 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar