hade tänkt åka till tilda idag,, skickade ett sms och frågade om det gick bra. men sen kollade jag ut och såg att det var världens snöstorm ute:S inte kul att åka till henne på småvägarna då. det tyckte hon med som tur va.
så va fan ska man göra ikväll? träna, duscha, käka, cs, film, något sånt iaf. nu är det knappt 4 dagar kvar tills vi åker. man undrar ju hur den veckan kommer att sluta. bra eller dåligt? svaret får vi om 2 veckor typ.
over and out//Persson
onsdag 27 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar