torsdag 14 januari 2010

torsdag

idag ligger jag hemma och är sjuk. matilda kom i tisdags vid 8 på kvällen. vi var och handlade och köpte pizza. sen kollade vi på nån film. igår kollade vi på en lägenhet halv 9, men den var inte så fräch så den ska jag inte ha. sen lagade jag spaggeti och köttfärssås innan vi flyttade mina saker från morsan till farsan och packade upp alla sakerna här. på kvällen åkte vi med farsan för att starta min bil(startkablar) så åkte vi till knalleland, givetvis startar inte bilen då heller så då fick jag ringa maja som bor precis ijämte så hon hjälte oss<3. efter det åkte vi till ivan och ner till deras lokal, satt och tjötade lite skit. det roligaste är att när vi skulle åka från ivan så startade bilen:D och imorses startade den också utan problem:). idag nästan bara tagit det lugnt;) tog en go dusch och bara chillat.



1 kommentar:

  1. är jag din enda trogna läsare eller? eftersom det är bara jag som kommenterar haha :P

    SvaraRadera