måndag 25 januari 2010

mycket snö och dålig bil

körde fast i fredags utan för en staion, idag körde jag fast på en snövall och sen körde jag ner i ett dike, jag var 30-40 cm ifrån att välta bilen ner i en bäck:S bonnen hade plogat typ 30 cm utanför vägen, så när jag trodde att jag körde mitt på vägen så körde jag precis vid vägkanten och helt plötsligt körde jag ner i diken, det var så halt på plasten att jag gled en bra bit innan jag fick stopp precis före bäcken. sen kom en bärgare och drog upp mig. sen åkte jag till kiropraktorn och knäckte ryggen och nacken. sen telefonmöte som jag lyssnade på vägen hem. väl hemma så ställde jag ut alla flyttlådor i ladugården sen tvättade jag och sorterade alla mina papper och nu blir det lite träning.


1 kommentar: