31 januari åker jag och matilda till teneriffa och 22 grader sol och bad:) impulsiv säger vissa att jag är.. så kanske det är, men vill jag ha något så tar jag de:) så om 16 dagar åker vi till ett 4-stjärning hotell.
fredag 15 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
ååh vad nice! :D
SvaraRaderaååh vad nice! :D
SvaraRadera