onsdag 17 juni 2009

onsdag

full fart inför midsommar. jobbade 9 timmar i måndags, 13 timmar igår och 8 timmar idag, imorgon blir det nog 10 timmar. man får passa på att jobba när man får. dra in massor med pengar. blir ju en del utgifter nu till hösten med resa och bilen. midsommarn tillbringas med linda, markus, markus tjej, och markus tjejs kompis, antingen i stugan i falkenberg eller hemma hos mig. troligtvis hemma hos mig eftersom det ska regna=/

älskar sin linda<3


1 kommentar:

  1. Du kan ta bort ''MARKUS'' och speciellt ''HANS TJEJ'' från alla inlägg eller byta ut mot ''KNULL''. Vill inte bli nämnd i din patetiska blogg

    SvaraRadera