söndag 7 juni 2009

söndag

i fredags åkte jag till linda, igår var lämnade jag fatima och sen var jag och linda i knalleland, jag köpte kläder och hon köpte en fisk. sen kom markus och vi kollade på fotbollen och linda kollade på HELA matchen^^.. undra om hon var lite sjuk:P. idag så gjorde vi inte så mkt.. och nu är jag hemma igen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar