måndag 8 juni 2009

bilen

suttit typ 4 kvällar och kollat på grejer till bilen. inte lätt när man inte kan så mkt. dock har jag lärt mig lite nya saker ikväll^^ ska köpa lite nya saker till motorn så att jag får lite mer HK:) ska be någon villig människa hjälpa mig med detta någon dag så att jag vet vad jag ska köpa:P

har en fin lista på vad som ska göras^^
fixa ljudet
dra om högtalarkablar
laga spoiler fram/bak
sätta in laddtrycksmätare, oljetrycksmätare och voltmätare.
tvätta bort alla asfaltsfläckar.
byta turbo, grenrör, downpipe och cat
nya spridare.
större intercooler

det är det som kommer hända under sommaren/hösten.


imorgon blir det tyskland:) ska åka och hämta markus och johanna i falkenberg på vägen ner. sen när vi kommer hem på onsdag sover förhoppningsvis linda här:).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar