linda är hundvakt, men igår var det inga problem att vara i stan utan hunden några timmar men idag så går det inte att lämna honom själv.. och markus ska handla. ivan orkar jag inte ens ringa så nu åker jag och jobbar istället..
måndag 29 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar